تصویر هدر بخش پست‌ها

وبلاگ میراکلس

به وب میراکلس خوش اومدید ❤️ تو این وب کلی فعالیت های قشنگ و میراکلسی میکنیم 😍 امیدواریم خوشتون بیاد 💖

معرفی خودم ( مدیر ) 🩷

معرفی خودم ( مدیر ) 🩷

| Adrina♡

هاییییییی 👋🏻🌷

بریم برای معرفی خودم 😁

 

اسمت ؟

آدرینا

متولد چه سالی هستی ؟

۱۳۹۲ ، ۱۱ سالمه و کلاس پنجم هستم

میراکولر، آرمی ، بلینک ، اوتاکو؟

میراکولر و باینکه و اوتاکو ، از بی تی اس هم بدم نمیاد

گوشی داری یا تبلت یا لپتاپ یا کامپیوتر ؟

گوشی دارم 

از کی میراکولر ، بلینک و اوتاکو شدی ؟

کلاس ۱ول میراکولر شدم ، کلاس سوم اوتاکو شدم و کلاس چهارم بلینک شدم

غذای فست فود و سنتی مورد علاقت ؟

فست فود پیتزا و غذای سنتی فسنجون دوست دارم 

درس خونی ؟

حد متوسط درس می خونم ولی همیشه بلدم جواب هارو

تازه شروع به این کار کردی ؟ چرا دوست داشتی وبلاگ درست کنی ؟

نه تازه نیست ... من قبلا گوشی داشتم و با اون ۲ وبلاگ داشتم و سطح تجربه نزدیک طلا بود ولی الان گوشی گرفتم و با یه حساب کاربری جدید در خدمتتون هستم ، وقتی وبلاگ های بقیه رو دیدم به آیت کار علاقه نشون دادم و کاسه ی شروع کردن به ساخت وبلاگ

فیلم مورد علاقت ؟

میراکلس 

رنگ مورد علاقت ؟

صورتی کم رنگ و سفید 

چه هنر یا حرفه ای بلدی ؟

شنا تقريبا بلدم و کلاس نقاشی هم میرم 

 

 

خب کیوتا....

امیدوارم لایک کنید و کامنت بزارید و از من حمایت کنید 🥹❤️

خدافظ 👋🏻😘

تصویر پروفایل R_star🌼🌼🌼 سطح تجربه R_star🌼🌼🌼
R_star🌼🌼🌼
6 ماه پیش
میگم میخوام نویسنده شم چیکار کنم؟
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
6 ماه پیش
بیا گفتمانم ( بزن رو پروفایلم بعد یه صفحه ی کوچیک صورتی هست اونو بزن و اونجا بگو بعد من بهت میگم
تصویر پروفایل zhina fathi سطح تجربه zhina fathi
zhina fathi
7 ماه پیش
خوش اومدی
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
خیلی خیلی مرسی 🥺❤️
تصویر پروفایل Lovely Devil💌 سطح تجربه Lovely Devil💌
Lovely Devil💌
7 ماه پیش
نایس گفتمان چک شههههه
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
ممنون 😊 چک کردم 😂
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد